wtorek, 10 listopada 2015

NIC NA SIŁĘ

Chyba każda/y z nas ma tak że nie ma dnia ani weny na pisanie. Chcesz napisać post,ale nie wiesz jak do tego się  zabrać. Pisanie na siłę jest bezsensu. Ostatnio czytałam posty z różnych blogów. miałam wrażenie że autorki pisały je tak jakby chciały,ale nie mogły. Tak,to wszystko widać. Osobiście mam tak bardzo często. Może mój blog nie jest super mega popularny. Ciesze się z każdego komentarza i z każdego wyświetlenia. Jestem świadoma tego,że jeżeli będę pisała dobre posty,to czytelnicy chętniej będą wracać. Widząc że osiąga on "sukces" mam jeszcze większa satysfakcje i jeszcze więcej chęci do dalszego pisania ! Ale co zrobić żeby nie pisać odrzucających postów ?
1. Zrób sobie przerwę
Po jakimś czasie nieustanne pisanie może robić się męczące. Nie pisz na siłę. Może nie pisz przez tydzień? Odpocznij sobie. Przeczytaj książkę,namaluj coś,idź pobiegać. Najprawdopodobniej w tym czasie napierzesz energii do dalszej pracy. Twój umysł będzie zapełniony pomysłami które najlepiej zapisać sobie w notatniku !


2. Zrób burze mózgów !
Jeżeli ty nie masz pomysłu,porozmawiaj z bliskimi. Z mamą,bratem,zadzwoń do przyjaciółki. Zapytaj się o czym najchętniej przeczytaliby posta na blogu i co miałoby w nim by. Wydaje się to bardzo proste,no bo takie jest ! Możliwe tez,że w trakcie pisania wpadniesz na inny,pewny pomysł.!

3.Zwolnij.
Tak jak pisałam wyżej. Ale ty nie chodzi o dłuższą przerwę. Może taka kilkuminutowa pauza ? Masz pomysł na post,to czemu go nie wykorzystać ? Idź zrób herbatkę,weź prysznic,herbatka w tym czasie lekko ostygnie,będzie idealna. Tak jak to,co będziesz pisała w trakcie jej picia. A gdyby tak poczytać inne blogi ? To dobry pomysł ! Przeglądając pomyślisz sobie "kurczę,już wiem jak go (post) dokończyć !". Pamiętajcie, to nie wyścig szczurów. 

Mam nadzieję że chodź troszkę wam pomogłam i że wam się spodobało. Udzielajcie się w komentarzach ! Do następnego. ♥

1 komentarz:

  1. Każdy komenatrz cieszy, to prawda. :) Posty należy pisać z rozwagą, a wcześniej należy pomyśleć o czym miałby być dany wpis na blogu. Często spotykam się z tekstami o pogodzie, nauce, jeszcze raz pogodzie, herbacie i słońcu, które wreszcie wyszło zza chmur. Taka monotonia która pojawia się na wielu blogach nie jest dobra - jedynie zniechęca do dlaszego czytania i komentowania. Post zawsze musi być przemyślany i na określony temat. A jeśli dopadnie nas całkowity brak weny - odpuśśmy. Chwila przerwy dobrze nam zrobi - moze akurat, któregoś dnia, jadąc tramwajem wpadniemy na genilany pomysł? Lepiej jest nic nie pisać, niż tworzyć coś, co przewija się wszędzie.
    Ciekawy wpis, super! :)
    http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/11/whether-brand-is-important.html

    OdpowiedzUsuń