niedziela, 8 listopada 2015

HAUL ZAKUPOWY; ROSSMANN,GOLDEN ROSE

Przychodzę dzisiaj do was z rzeczami które kupiłam kilka dni temu. Są tylko 3,ale narazie jestem z nich zadowolona. Rzeczą numer jeden jest lakier Sally Hansen Diamond Strenght. Kupiłam go dlatego bo ostatnio moje paznokcie zrobiły się bardzo łamliwe i miękkie. Chciałam je trochę zregenerować,a że były promocje w Rossmannie a ja czaiłam się na produkty z Sally Hansena to musiałam go kupić.

Powinnam po 5-7 dniach widzieć efekt-mocniejsze i zrowo wyglądające paznokcie. Jednak czy to się sprawdza ? Po tygodniu tylko z tym lakierem,bez żadnego na górę, widzę różnice. Paznokcie zrobiły się twardsze,i wyglądają lepiej. Normalna cena to ok 20 zł,ale że było -50% na produkty do paznokci i ust,zapłaciłam za niego tylko 10 zł !

Następną rzeczą jaką kupiłam jest...też lakier ! Tym razem z wibo. Nie jestem jakąś wielką fanką tych lakierów po tym jak zobaczyłam kilka rozwartwionych jednocześnie to mówie nieee...nigdy więcej. Jednak kiedy zobaczyłam ten cudowny lakier i musiałam go kupić.

Plusem tego lakieru jest jego śliczny kolor i to że jedna warstwa wystarczy. Jednak ja nakładam 2 żeby ten kolor był głębszy. Minusem jest jego długie wysychanie. Nie mówcie mi że za grubą warstwę lakieru nałożyłam. O dziwo nałożyłam bardzo cienką a lakier wysychał kilka godzin.  Normalnie kosztuje chyba 8 zł ale ja go kupiłam za 50% czyli 4 zł ( to chyba oczywiste) .


Nad kupnem ostatniej rzeczy myślałam chyba miesiąc. Robiłam kilka podejść ale nigdy nie mogłam się przekonać,i kończyło się kupnem czegoś innego,ale się odważyłam i była to bardzo dobra decyzja. Mowa tu o kredce do ust Golden Rose Matte Lipstick Crayon.


Wybrałam piękny,czerwony kolor. Najlepsze w tym jest to że jest matowa ! Myślałam że mat w kredce to pic na wodę (mam matową pomadkę i wygląda super) ale kiedy się nią pomalowałam wiedziałam że to jeden z lepszych wydatków ! 12 złotych to nie fortuna. Jak za jakość porównywaną do produktów Mac'a,wolę wydać to kilkanaście złotych niż ponad 80 zł


Co sądzicie o lakierach i o kredce ? Jakie są wasze opinie na ich temat ? A może polecacie jakieś produkty ?

2 komentarze: