środa, 30 marca 2016

Wibo Neutral Eyeshadow Palette

Witam po długiej przerwie !
Nie pamiętam kiedy coś wstawiałam...
Dzisiaj przychodzę z paletką od Wibo.
Czy tylko mi się wydaje że Wibo wydaje coraz lepsze produkty ?
Wcześniej od tych cieni kupiłam paletkę 3 Steps to perfect face i powiem wam że spodziewałam się czegoś innego. Generalnie podchodziłam do produktów wibo z bardzo dużym dystansem (z powodu poprzednich,złych doświadczeń ),myślałam że cienie będą się osypywały,będą słabo napigmentowane ,ale bardzo pozytywnie się zdziwiłam !


Jak widać na zdjęciach cienie mają piękne kolory. 
Jednak pigmentacja jest różna. 
W kolorach matowych jak za tak małą cenę moim zdaniem jest ona dobra. w niektórych przypadkach (milk chocolate,warm soli,smoky black,summer breeze) pokusiłabym się o bardzo dobrą. Wymienione kolory idealne na dzienny makijaż. 


Krótkie podsumowanie 
•Jeżeli tak jak ja,malujecie się totalnie amatorsko,możecie być zadowolone,jednak dla "profesjonalistek" ta paleta może być za słaba. 

•Cienie matowe jak najbardziej na plus

•Cienie połyskliwe może na ręce wyglądają ślicznie,ale na oku nawet ich nie widać,bo zanim się je nałoży zdąża się osypać a twarz będzie cała w brokacie.




Czy warto kupić tą paletkę ? Myślę że tak. 
Nigdzie nie znajdziecie za tak niską cenę,tak dobrego produktu.
A wy próbowałyście ?
Jakie są wasze wrażenia ?
Jakie kosmetyki polecacie ?
Odpowiadajcie na pytania i podawajcie linko do siebie ♥

5 komentarzy:

  1. zastanawiam się nad kupieniem tej palety. tylko mam to do siebie, że moje oczy są bardzo wrażliwe i przy najmniejszym osypywaniu się cieni, oczy niemiłosiernie pieką i są całe czerwone. Dlatego nadal nie wiem. Ale za taką cenę, jeszcze z 50% zniżką, może akurat :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy też mają to do siebie że przy osypaniu pieką. Tak miałam z cieniami z Golden Rose ,ale przy tych póki co nic się nie działo. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post, nigdy wcześniej nie korzystałam z produktów Wibo, ale ta paletka wygląda zachęcająco :)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj oglądałam ją w Rossmanie z koleżanką i zastanawiałam się, jak się sprawdza. Chyba wy-testuje.
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Długi czas zastanawiałam się nad zakupem tej paletki. Zwłaszcza po filmie Maxi. Jednak wiele osób wspomina o tym sypaniu się cieni.. choć też makijażem zajmuję się amatorsko to jednak mam fioła na punkcie tego, by choć nie jak najdroższym kosztem to produkty, które używam były najwyższej jakości. Może kiedys się skuszę, ale póki co szukam paletki idealnej :)
    Zapraszam do siebie: http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń