wtorek, 29 grudnia 2015

PODLINKOWANE BLOGI

Na jednej z facebook'owych grup wstawiłam post w którym poprosiłam o podanie swoich linków do bloga. Szczerze,spodziewałam się kilku odpowiedzi,mac 10,ale pisząc teraz ten post co jakiś czas słyszę *dzyn* To znak że ktoś napisał komentarz. Takich *dzyn* było juz 26! Nie wiem jak dla was,ale dla mnie to dużo.

Jedna rzecz mnie boli...CZEMU JAK NIEKTÓRYCH BLOGÓW NIE ZNAŁAM?! Serio są świetne. Niektóre piszą dorosłe kobiety,inne 12 latki...ale pomimo wszystko są one bardzo dobre. Każdy jest inny. Jeżeli nie macie czego czytać,zapraszam do poniżej wymienionych blogów. Jestem pewna że każdy z was znajdzie coś dla siebie.

Może zacznijmy od tych które najbardziej wpadły mi w oko.


















Każdy z wyżej wyminionych blogów,moim zdaniem mają w sobie coś,czym różnie się od innych,i dlatego są warte troszke więcej uwagi. Jednak ! Każdy z blogów które dostałam w komentarzu czytała,dlatego pisanie tego posta tyle trwało.
Tych blogów było tak dużo że gdybym chciała podać wszystkie w taki sposób jak te powyżej musiałabym pisać tego posta 2 dni... 
Ludzie jak wy to robicie ?!?! 
Dostałam aż 74 komentarze ! Nie wiem jak dla was ale dla mnie to masa!
Pozostałe blogi znajdziecie tutaj:


Dziękuje za taki odzew,Do następnego posta ♥

1 komentarz:

  1. Wybrałaś świetne blogi, część z nich czytam :)
    Ciekawe czy spodoba Ci się mój...? :O

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń