czwartek, 16 lipca 2015

TOP LISTA

•MUZYKA•
Kiedy miałam 10 lat,zostałam fanką Michaela Bubla. Wszystko przez piosenkę "Hollywood" wydaną w 2009 roku. Przeglądając internet natknęłam się właśnie na nią, zaciekawiłam się tak bardzo,że przez cały dzień słuchałam pozostałych piosenek. Do dziś jestem jego fanką !  Nawet udało mi się wkręcić mamę w jego muzykę więc czuje się spełniona



Oczywiście słucham też innej muzyki:






•FILMY•

"Bogowie"
"Nietykalni"
"Forrest Gump"
"Miasto Aniołów"
"Życie jest piękne"
"Szybcy i Wściekli 7"

FILMY/BAJKI DZIECIŃSTWA•
"Król Lew"
"Pocahontas"
"Atomówki"
"Odlotowe Agentki"
"Bob Budowniczy"
"Pat i Mat"
"Wilk i Zając"
"niedźwiedź w dużym niebieskim domu"
"Pszczółka Maja"
"Cifford"
I wiele,wiele innych. 
Czy tylko mi się wydaje że teraz bajki dla dzieci straciły swój pewien urok ? W większości są one po prostu głupie. Oglądając bajki z moją 3 letnią kuzynką,łapie się za głowę bo skoro ja w pewnych momentach nie wiem o co w nich chodzi,to tym bardziej 3-letnie dziecko. Nie podoba mi się też ich wygląd. Kiedyś były to animowane bajki,w sensie kreskówki,teraz te Animacje, i w ogóle wszystko. Np : Kubuś Puchatek :
TERAZ:

KIEDYŚ:

Która wersja wam się bardziej podoba ? Stara czy nowa?

•KOSMETYKI•
Od dłuższego czasu używam produktów marki Golden Rose. 
Szczególnie Lakiery i Pomadki.
-LAKIERY:


-POMADKI :
Co mi się w nich podoba,kolor się "wpija" w usta,a kolory matowe są serio matowe. Trwałość jest świetna jak na pomadki o tak niskiej cenie.
-CIEŃ DO BRWI:
Ja używam Flormar EB04
Jestem z niego bardzo zadowolona. Chciałam Kupić kredkę do brwi bo wydawała mi się wygodniejsza,ale jak się okazało moje brwi wypadały pomiędzy 2 kolorami a cień idealnie się w nie wpasował. Byłam bardzo negatywnie do niego nastawiona bo "więcej z nim roboty",fakt na początku było okropnie,ale z czasem nabrało się wprawy ;)
-TUSZ DO RZĘS 
scandaleyes xxtreme

RYSOWANIE•
Może nie wiecie ale kocham rysowanie. To jest moja pasja,coś w czym mogę wyrazić siebie i pokazać mój talent. Pomagają mi w tym kredki/ołówki koh i noor'a
Kolory kredek są cudowne,to w jaki sposób one się "łączą "
Ołówki też są niesamowite. 
Nic tylko rysować!
Może kiedyś "pochwalę " się moimi pracami ;)

Mam nadzieję że dotarliście do końca tego posta i się nie zanudziliście.
Pytanie do was:
Co się znajduje na waszej "Top liście" ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz