sobota, 16 stycznia 2016

SNAPCHAT-zło XXI wieku ?

Od bardzo długiego czasu posiadam bardzo popularną teraz aplikację. Mianowicie chodzi o snapchata. Użytkowników snapa można podzielić na 3 grupy. Grupa normalnych użytkowników,grupę "sad story" oraz "szpanerów".


•Grupa normalnych użytkowników
Korzystanie ze snapa w normalny sposób. Chyba nie muszę opisywać o co chodzi. Generalnie jest to największa grupa ze wszystkich. Używająca tej aplikacji do szybkiego kontaktu,albo do "wygłupiania" się z koleżankami wysyłając SOBIE głupie zdjęcia . Dlaczego podkreśliłam słowo "sobie"? Dlatego ponieważ dwie pozostałe grupy są bardziej społeczne-my story.

•Grupa "SAD STORY"
Dodawanie róznego rodzaju zdjęć swoich blizn,albo świeżo pociętej ręki,łzawiące oczy,smutna muzyka w tle...i to wszystko na my story z podpisami w stylu "Pierdole życie " "Nikogo nie obchodzę" itd... Tak...bo każdego to bardzo interesuje że nikogo nie obchodzisz i że się tniesz.


Okej,rozumiem mieć problemy,ale nie użalajcie się nad sobą na snapie !
 •"Szpaner"
Ci ludzie wstawiają najgłupsze snapy świata i jest to gorsze niż grupa wyżej. Myślą że są zabawni kiedy wszyscy widzą że łamią swojego IPhona 6,idą na zakupy z torebką MK i tak dalej. Ludzka próżność i chęć zaimponowania komuś swoją głupotą mnie przeraża.

Ale! Jest też ta dobra strona mocy dla snapa.
Weźmy pod uwagę różnego rodzaju osoby publiczne. Jest to bardzo wygodne dla nich bo nagrają kilka filmików po 10 sek. I każdy jest na bieżąco a do Tego nie mają oni problemów z montowaniem.

Bardzo fajną możliwością jest tak jak napisałam wyżej,możliwość szybkiego kontaktowania się. Nie każdy ma facebooka,albo nie dostaje powiadomienia na messengera.Natomiast snap natychmiast powiadamia nas o tym że ktoś do nas pisze.

Moim zdaniem (czuje się jakbym pisała rozprawkę) Aplikacja jest świetna w momencie kiedy się jej nie nadużywa.
A jakie jest wasze zdanie?
PS: Co powiecie na nowy wygląd bloga ? :D



5 komentarzy:

  1. Ja chyba jestem za "stara" na tego typu aplikacje, bo kompletnie nie widzę sensu korzystania z niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. O aplikacji słyszałam, ale jakoś nie na razie nie mogę się przekonać do tego żeby zacząć z niej korzystać.

    www.madziklarowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta aplikacja ma swoje plusy i minusy. Podoba mi się to, że mogę w łatwy sposób wysłać komuś wiadomość ze zdjęciem, ale denerwują mnie właśnie te osoby co wymieniłaś, albo takie, które wstawiają same zdjęcia swojej twarzy.

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ta aplikacja do wysyłania sobie śmiesznych zdjec do znajomych a od czasu do czasu by czytelnicy ktorzy mnie śledzą wiedzieli ze zyje (i chwale sie... Moimi siostrami ktore maja 4 i 6 lat - ale szpaaaan).
    A tak serio to aplikacja jest dosc fajna tylko masz racje, nie mozna jej nadużywać. Niektore osoby pokazują za duzo rzeczy, niedlugo beda nawet wstawiać zdjecia czy filmy podczas srania....
    Sorki taka prawda.
    Moj snap: cheshiregirl92

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chyba nigdy się nie dowiem jak to dokładnie wygląda, nie wiem o co tam chodzi, może kiedyś pobiorę tą aplikację i spróbuję, bo wiem, że wielu blogerów z tego korzysta a ja jestem zacofana ... :D

    OdpowiedzUsuń