piątek, 25 grudnia 2015

ŚWIĘTA,PREZENTY I NIESPODZIANKA !

Święta to wyjątkowy czas. Tyle przygotowań,sprzątania,gotowania,tylko po to żeby odpakować prezenty... NIE! To nie o to chodzi ! Tak jak napisałam jest to czas wyjątkowy. Okej,prezenty prezentami,ale ja daje je najbliższym nie z myślą co dostane,ale po to żeby sprawić im radość. 

Pięknie przygotowany stół,kolędy,zapach choinki i życzenia... Jak ja nie lubię składać życzeń. Jestem osobą która jak coś usłyszy i trafi mi to w serduszko to automatycznie w płacz. I tak było w tym roku z moją mamą. Ryczałam jak głupia ale jednocześnie się śmiałam.

PREZENTY! 
Nie one są najważniejsze...ale jednak każdy jest ciekawy co kto dostał ( Pisać co wy dostaliście na święta!)  W tym roku "Mikołaj" mnie bardzo zaskoczył.  Co dostałam ?

TABLET GRAFICZNY

Super sprawa! Jakby ktoś nie wiedział co to jest,wygląda to tak jak na pudełku (co jest raczej logiczne) i działa to na takiej zasadzie że jest "rysik" którym nie dotykając tableta sterujemy wskaźnikiem (myszka) a kiedy nim dotkniemy tableta to rysujemy. To co rysujemy nie widzimy na tablecie tylko na komputerze bo są one ze sobą połączone kablem USB.

TELEFON

Piękny,cudowny,duży,RÓŻOWY telefon którego się w życiu nie spodziewałam. Mój brat i jego dziewczyna zamówili sobie takie i bardzo mi się spodobały. Jest to chiński telefon ale najlepszy ze swojej półki cenowej (wiem...jak słyszałam że chińczyk pomyślałam co za gówno...ale po dłuższym namyśle doszłam do wniosku że wszystko jest z chin!) Najlepsze w nim jest to że jest o niebo lepszy niż IPHONE które każdy tak chwali

PIENIĄDZE I BON DO SINSAYA

To był strzał w 10! Ze względu na to że mam całkiem inny gust niż moja mama,kupowanie ubrań byłoby bez sensu. Dlatego dostałam pieniądze i bon na 300 zł

KREDKI I FARBY AKWARELOWE 
(jeszcze cudowne mazaki ale nie mam ich na zdjęciu :c)

Jako że jestem "artystką" wszystkie farby itd. są dla mnie przydatne. Marzyły mi się akwarelowe kredki albo farby,ale nie wiedziałam że dostane to i to. Niestety nie mam na zdjęciu świetnych mazaków które dostałam :(

 3 SZKICOWNIKI (2 szary papier,1 z normalnym)

Tu nie muszę dużo pisać. Trzeba mieć na czym rysować !

 CIENKOPISY,MARKERY,PISAKI

Tak...na tym zdjęciu jest kilka rodzajów bo jestem o tyle leniwa że każdego osobno nie chciało mi się robić a tak wygodniej. Te co są najwyżej są o tyle magiczne że można je pięknie rozmywać wodą ! 
A na koniec,kilka zdjęć !



(Mój pies jest idealnym modelem ♥)
Największą niespodzianką tego dnia były...OŚWIADCZYNY!
Mój brat się zaręczył. Nie była to dla mnie niespodzianka ani dla rodziców tylko dla niej i babci. Pomimo wszystko ja ryczałam jak głupia bo to mój kochany braciszek !
•••
Generalnie święta nie kończą się z 24 grudnia dlatego życzę wam Wesołych Świąt w ciągu dalszym :*
PS. Pamiętajcie napisać co dostaliście ! 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe prezenty, sama mam telefon sprowadzany na tej zasadzie i serio zgadzam się że jest lepszy niż Iphone. Widzę, że choinka bogata była w prezenty :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty dostałaś!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie większość telefonów jest lepsza niż iphone. Zazdro Mikołaja ! :p mój też się spisał dobrze ;p
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja dostałem skarpety, szczoteczkę do zębów i czekoladę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpety też dostałam. Może czekolada i szczoteczka to jakaś sugestia ?

      Usuń