sobota, 26 września 2015

INSPIRACJE,STYLIZACJE

Witam serdecznie !
Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma stylizacjami.
Mamy jesień,i nie wiem jak wy,ale ja mam wielki problem ze zdecydowaniem się co ubrać. Dlatego często na innych blogach szukam inspiracji. Wszystkie tworzyłam ja,nie wiem czy będą wam się podobały,mam nadzieje że wasza reakcja będzie pozytywna :)
NUMER 1.
Koszule wybrałam białą bo chyba każda ma taką w szafie. Pasuje ona do wszystkiego. Do tego dobrałam podarte jeansy w jasnym kolorze i czarne buty chunky. Płaszcz w cudownym niebieskim kolorze jest głównym elementem całej stylizacji. Złote dodatki takie jak zegarek i naszyjnik sprawią będą świetnie dopełniać całość.

NUMER 2.
Jak widzicie ta opcja jest dość prosta. Czarna bluza,szare spodnie i buty innego koloru które przełamią całą "kompozycje". Do tego dodajcie swój ulubiony zegarek,narzućcie kurtkę i jesteście gotowe !

NUMER 3
Chyba w każdej szafie znajduje się bordowy sweterek. Moim zdaniem wyglądają one super w połączeniu ze spodniami czarnymi lub jasnymi i do tego z ramoneską. Drobna bransoletka doda uroku całej stylizacji .

NUMER 4.
A na koniec,opcja z pudrowym sweterkiem . Z założyć do niego jasne jeansy i buty workery , a'la Timberlandy. Jeansowa ciemniejsza kurtka z futerkiem zapewni nam ciepło a torebka idealnie zgrywa się z resztą.

Mam nadzieje że trochę wam pomogłam. Będę starała się częściej wstawiać posty tego rodzaju. Do następnego <3

4 komentarze:

  1. Super pomysl!
    Zapraszam do siebie
    http://beautyculturelifestyle.blogspot.ca/2015/09/friday-evening_25.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne look'i !:) Jak dla mnie 3 i 4 najlepsze:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje super! Chociaż w pierwszej bym wycięła torebką, ale to kwestia gustu ;) I do ramoneski dałabym rzemyki, bardziej z pazurem ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje! Najbardziej podoba mi się nr. 3 :)

    http://wikuskaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń