poniedziałek, 4 lipca 2016

Zakupowy szał !

Każda z nas wie,że obecnie w sklepach są wielkie wyprzedaże. Ja zazwyczaj nie wydaję pieniędzy,a jeżeli mam coś sobie sama kupić to będe z tą myślą chodziła 2 miesiące.

Wczoraj wybrałam się z rodzicami do Riviery. Chciałam sobie kupić buty i strój kąpielowy ale skończyło się trochę inaczej. Pierwszy sklep do którego weszliśmy był Sizeer. Zamiast owijać w bawełnę po prostu pokażę co kupiłam !







Na żółte superstary czaiłam się 3 miesiące. Mamuśka musiała mnie powstrzymywać żebym póki co nie kupowała >,< Przymierzenie wczoraj tych butów to była tylko " fotmalność" Pan mi podaje buta,zakładam, czuje że rozmiar dobru "BIORE!" On ze zdziwieniem na mnie patrzy i zaczyna się śmiać.
Rodzice siedzieli obok mnie ale szczerze powiedziawszy nie zwracaliśmy na siębie uwagi. Byliśmy w jakimś transie kupowania. Mama i tata wybierali sobie,a ja sobie.



Nad pięknymi białymi air maxami nie rozmyślałam kilka miesięcy tylko kilka minut. Uznałam że skoro są aż takie wyprzedaże a ja mam duże zniżki to przydałaby się jeszcze druga para. Tak jakoś trafiłam na te cudeńka.




Możę trochę bardziej opiszę te buty. Żółte superstary wykonane są ze skóry (wkładka też jest skórzana). But nie należy do najlżejszych ale też nie jest cięzki. Na początku myślałam że jest bardzo sztywny,ale po chwili noszenia jest on bardzo wygodny.

Białe air maxy są dosłownie jak kapcie. Nie,nie chodzi mi że tak wyglądają ani nic,tylko że są tak lekkie,co się łączy z tym że są wygodne ! Moją mame na początku przeraziła siatka na początku buta,ale powiem wam że mam free runy z taką samą siatką i nawet w deszczu aż tak nie przemakają jak np; roshe . Mam też czarne maxy tylko 90 (mój przyjaciel mówi że wyglądają jak kloce na nogach :C ) i jestem z nich bardzo zadowolona,więc wiem że z tych też będe. Z resztą,,,już jestem !

Podsumowując... żółte są butami moich snów,inne niż wszystike,żadna tumblr girl nie ma takich !!(>,<). Generalnie kocham te buty ♥. Maxy najwygodniejsze buty na świecie zaraz po free runach.

Podsumowując #2 ... Korzystajcie z wyprzedaży póki trwa !

7 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentują te air maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ile kupiłaś maxy? Przepiękne 💗💗 Stary to mój ulubione buty..tylko niestety mam kolor jak tumblr girl.. jak je kupowałam to nie bylo na nie aż takiego szału, a teraz to aż dziwnie się je nosi gdy każdy je ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do starów,ja od samego początku zakochałam się w żółtych. Te typowe "tumblr" stary też są śliczne tylko szkoda że teraz każdy je ma :c

      Usuń
  3. Super zakupy ! Mogła byś podać cenę tych maxów ? :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę kupować butów, dlatego, że żadne mi się nie podobają. Ja mam tak, że najpierw muszę się napatrzeć, musi mi się spodobać i wtedy kupie. Zazwyczaj to są rzeczy, które na początku uznałam za paskudne :D

    OdpowiedzUsuń