piątek, 28 sierpnia 2015

TO KONIEC...

Witam. Piszę tego posta,z wielkim bólem serca,żalem i smutkiem.
Ten czas tak szybko minął. 
Niestety,ale to koniec.
KONIEC WAKACJI...

Czy tylko mi wakacje szybko przeminęły ?
Dwa miesiące obijania się,i znowu 10 miesięcy pracy. Teraz się zacznie wstawanie rano,wychodzenie z psem (kto ma psa ten wie co to znaczy poranne wychodzenie z psem haha),dojazd do szkoły,potem siedzieć w szkole,wracać do domu a potem odrabianie lekcji i nauka .

LUDZIE!
Zostały 3 dni!
Pewnie są osoby które cieszą się  z powodu powrotu do szkoły,ale ja kiedy myślę że zaczynam liceum to zaczynam się bać. Jak będzie z nauczycielami ? Z nauką? z innymi uczniami ?

PAMIĘTAJCIE !
Jeżeli idziecie do nowej szkoły,pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nauczcie się na te piewsze kartkówki/sprawdziany,a jeżeli macie w sobie dość odwag,zgłoście się sami do odpowiedzi!
Dobre wrażenie,grzecznie Dzień Dobry,i nigdy nie zgrywajcie kozaka ! NIGDY !

NAUKA!
Dobrze wystartujcie! Potem pójdzie bez problemu.Sama nie jestem najpilniejszym uczniem,ale czas ruszyć dupę ! 

Jak wam minęły wakacje ?

3 komentarze:

  1. Wakacje minęły szybko, ale teraz 10 miesięcy przed nami. Może będzie wypełnione nauką, ale też codziennymi spotkaniami z ludźmi, z którymi spędzimy masę fajnych chwil. Ja swoje wakacje oceniam na całkiem udane :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cykam przed gimnazjum, ale chyba przeżyję xD To dobre wrażenie....oj wolałabym nie zepsuć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. może jestem dziwna ale ja się ciesze na nadejście jesieni i zimy ;) fajnie będzie wrócić do domu i napić się ciepłego czaju :) a do szkoły to ja bym bez żadnych pytań wróciła jeśli ktoś by powiedział ze mogę ;))

    http://victoria-olshevska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń